Andorra la Vella.- El secretari d'estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné, ha manifestat que estan "molt satisfets" que es comencin a operar vols nocturns a l'aeroport de la Seu d'Urgell i ha "animat les companyies" a "adherir-se" a aquestes "operacions nocturnes" i que d'aquesta manera es pugui "treure partit d'aquest aeroport". Forné ha recordat que aquesta operativa nocturna s'ha pogut impulsar gràcies a la inversió conjunta entre l'executiu i la Generalitat de Catalunya.
D'altra banda, i qüestionat sobre el servei que ofereix Air Nostrum i la seva continuïtat, el secretari d'Estat de Transports ha manifestat que s'estan mantenint converses per avaluar el servei i ha afegit que "en els propers temps" s'anunciarà quin és el resultat d'aquestes negociacions i també ha esmentat que l'estudi intern quant a la renovació s'ha de tractar en el si del Govern per decidir si es continua confiant en la companyia perquè operi la línia amb Madrid o si, per contra, es treu una nova concessió.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.