El sector hoteler dona el tret de sortida a la temporada d'estiu amb bones sensacions. Tant és així que des de la Unió Hotelera d'Andorra (UHA) s'informa que l'ocupació en els establiments adherits durant la darrera setmana, del 4 al 10 de juliol, s'ha situat en el 54,05%. Segons explica el director de l'entitat, Jordi Pujol, caldrà esperar a la finalització del mes de juliol per comprovar si es compleixen les previsions, tot i que "de moment" les xifres actuals "són correctes", malgrat que encara no arriben a situar-se en nivells com els previs a la pandèmia, però sí que es troben "en recuperació".
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.