Encamp.- El comú d'Encamp ha adjudicat la contractació del servei de transport de passatgers del Pas de la Casa durant la temporada d'hivern, del 29 de novembre al 8 d'abril, per un import de 17.000 euros a la Cooperativa Interurbana. El conseller d’Esports, Infància i Joventut i Infraestructures i Manteniment, Xavier Fernández, explica que el cost de l'adjudicació es divideix en dos conceptes, 13.680 euros per al transport de passatgers i 3.400 euros pel desplaçament dels alumnes de l'escola andorrana i la francesa de la vila encampadana al jardí de neu.
"El servei està actiu tots els dies lectius, amb viatges matí i tarda", comenta. I apunta que el transport és gratuït, tot exposant que el comú decideix assumir-ne el cost per la "poca distància del tram i del poble" i per necessitat d'aquesta mena de servei a la vila "donades les condicions climàtiques".
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.