Andorra la Vella.- La Unió Hotelera (UHA) ha registrat durant el darrer cap de setmana una ocupació hotelera pròxima al 65% amb un total de 56 establiments oberts. Des de la patronal consideren que les xifres assolides "són força normals" després de la finalització de les vacances d'estiu i la tornada dels infants a l'escola.
Així doncs, el seu director, Jordi Pujol, exposa que la mitjana de llits ocupats al llarg de la setmana del 13 al 19 de setembre s'ha situat en un 43,55%, una dada que "tenint en compte el moment de la temporada en el qual ens situem" és favorable que s'hagi pogut assentar per sobre del 40%.
En aquest sentit, Pujol manifesta que la previsió al llarg de les pròximes setmanes i fins que no s'iniciï la temporada d'hivern "es mantindrà en uns percentatges similars als assolits la setmana passada".
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.