Andorra la Vella.- L'oci nocturn cada cop veu més a prop la seva reobertura. Després de la reunió celebrada aquest dimarts al matí entre el sector i l'executiu, des del Govern apunten que durant l'octubre es tornaran a fer diverses proves pilot als establiments d'oci nocturn que vulguin participar en el marc d'un estudi per valorar-ne la possible reobertura en un futur de forma segura. Així, aquests estudis es farien en dies puntuals del mes d'octubre, sempre en cap de setmana.
A partir de l'estudi, es decidirà el millor model per a la reobertura del sector, segons informen des del Govern. Pel que fa a les restriccions i les condicions d'aquestes proves, encara s'han d'acabar de definir, i tot i que seran en la línia de la prova que es va fer al juliol, l'executiu no vol confirmar, de moment, quin serà l'aforament que tindran.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.