Andorra la Vella.- El sector hoteler manté una ocupació per sobre del 50% durant al setmana passada tot i la finalització de les vacances d'estiu. Així es desprèn de les dades facilitades per la Unió Hotelera d'Andorra (UHA). El director de la patronal, Jordi Pujol, indica que les xifres "són correctes", malgrat ser inferiors que durant la resta de la temporada.
Quant a les dades relatives al cap de setmana passat, l'UHA notifica que es van reservar el 67,50% dels llits disponibles en els 56 establiments oberts que té l'entitat actualment. Cal recordar que el punt àgil al sector hoteler es va produir la tercera setmana d'agost, del 16 al 22, amb un 92,43% d'ocupació total.
Malgrat que els hotelers consideren que no han recuperat les pèrdues, es mostren satisfets de la temporada arran de la recuperació de l'activitat turística, millorant, en alguns casos, les xifres de l'any passat.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.