Andorra la Vella.- FEDA aplicarà noves condicions de pagament als seus proveïdors per tal d’adaptar-se a les necessitats dels sectors econòmics. Així, les comandes que s’emetin a partir d’aquest any s’abonaran en un termini de 30 dies, tal com han informat des de la companyia.
Expliquen que aquesta modificació respon a la voluntat "de donar resposta a les necessitats dels proveïdors, ja que el fet de comptar amb liquiditat és molt necessari amb la situació actual de crisi econòmica a causa de la pandèmia, però també és útil per al funcionament habitual de les empreses".
Així doncs, totes les comandes que s’entrin a FEDA a partir d’aquest 2021 s’abonaran en els nous terminis. Aquesta és una acció més que des de FEDA han volgut impulsar i que se suma a les ajudes que s’han posat en marxa durant la pandèmia de la Covid. Entre aquestes ajudes hi ha la possibilitat d’acollir-se a fraccionaments o ajornaments de les factures; la suspensió de talls de subministrament per impagament; els descomptes en les factures elèctriques a les empreses i autònoms afectats per la pandèmia, i la congelació de les tarifes elèctriques per al 2021, entre d’altres.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.