ANA, Agència de Notícies Andorrana
El diari econòmic d'Andorra i del Pirineu
La directora-gerent de Cims Màgics, Lídia Martínez, i la directora de l'ARA Andorra, Anna Vives.
 
La directora-gerent de Cims Màgics, Lídia Martínez, i la directora de l'ARA Andorra, Anna Vives.   (Foto: C. A.)
Empresa

Renovació de l'acord entre Cims Màgics i l'ARA Andorra per l'Andorra Ultra Trail 2020

Andorra la Vella

L'empresa Cims Màgics i l'ARA Andorra han renovat l'acord de col·laboració perquè la publicació andorrana sigui el diari oficial de l'Andorra Ultra Trail. En aquest sentit, l'empresa organitzadora encapçalada per la seva directora-gerent, Lídia Martínez, continua confiant en l'ARA Andorra per produir el catàleg explicatiu de la prova com també el dossier de cursa que s'entrega en el 'Wellcome pack', en format paper. Lídia Martínez i la directora de l'ARA Andorra, Anna Vives, han rubricat l'acord aquest dimecres a Andorra la Vella.


Editorial

Per

Aquesta setmana, Liberals ha carregat contra un model econòmic que —segons diuen ara— ha convertit Andorra en un aparador de nous rics i de cotxes d’alta gamma circulant amunt i avall. La crítica, legítima, no deixa de sorprendre: durant anys, el seu propi ministre Jordi Gallardo va defensar aquest model a Barcelona, Madrid i allà on fes falta, explicant les bondats fiscals i l’atractiu del país per captar residents d’alt poder adquisitiu.