ANA, Agència de Notícies Andorrana
El diari econòmic d'Andorra i del Pirineu
Cartell promocional de les activitats que organitza Andorra Telecom.
Cartell promocional de les activitats que organitza Andorra Telecom. (Foto: Andorra Telecom)
Empresa

Andorra Telecom s'apunta a l'estrena de la nova pel·lícula d'Star Wars

Andorra la Vella.- Andorra Telecom es prepara per a l'estrena del dia 19 de desembre del novè episodi d''Star Wars: L'ascens de Skywalker'. A partir de les 11 del matí d'aquest dissabte 14 de desembre a la planta 0 de l'illa Carlemany, els principals personatges de la sèrie galàctica compartiran fotografies amb tothom qui ho desitgi, gràcies a la col·laboració de l'associació de friquis d'Andorra. L'espai serà un punt habilitat per Andorra Telecom per promocionar la marató cinematogràfica d'Star Wars i l'horari del 'photocall' serà de les 11 a les 14 hores i de les 16 a les 19 hores.

Tots els participants rebran una foto en paper i també se'ls enviarà via correu electrònic una còpia. La fotografia més votada tindrà com a premi una espasa làser i es donarà a conèixer el guanyador el divendres 20 de desembre. Pel que fa a la jornada del dijous 19 de desembre, Andorra Telecom i els cinemes de l'illa Carlemany han organitzat una marató amb la triologia formada per 'Star Wars: Episodio VII-El despertar de la Força', 'Star Wars: Episodio VIII-Els últims Jedi' i 'Star Wars: Episodio IX-L'ascens de Skywalker', aquesta darrera en qualitat d'estrena. Les projeccions tindran lloc a la una, a les quatre i les set de la tarda.

Andorra Telecom ja va iniciar el dilluns 9 de setembre a les xarxes socials, i fins al dia 16, un sorteig de cinc entrades dobles diàries, vàlides per a tota la marató o a alguna de les sessions programades. Així mateix, també se sortejaran entrades entre tots els clients que acudeixin a l'agència comercial d'Andorra Telecom el dimarts, 17 de desembre.


Editorial

Per

Aquesta setmana, Liberals ha carregat contra un model econòmic que —segons diuen ara— ha convertit Andorra en un aparador de nous rics i de cotxes d’alta gamma circulant amunt i avall. La crítica, legítima, no deixa de sorprendre: durant anys, el seu propi ministre Jordi Gallardo va defensar aquest model a Barcelona, Madrid i allà on fes falta, explicant les bondats fiscals i l’atractiu del país per captar residents d’alt poder adquisitiu.