Encamp.- El consum elèctric d'Andorra durant el mes d'octubre del 2019 ha estat de 41,4 GWh, una xifra que representa una disminució del 2,3% respecte al mateix mes de l'any passat. D'altra banda, el consum elèctric acumulat durant el 2019 s'ha reduït en un 1,5% menys respecte al mateix període de l'any 2028 i ha estat de 463,6 GWh. La potència màxima registrada durant aquest mes d'octubre ha estat de 82,8 MW i es va produir el 30 d'octubre a les 11 hores.
Pel que fa a la producció pròpia d'electricitat, Andorra ha generat 7,7 GWh entre la producció hidràulica (6,3 GWh) i la producció tèrmica del centre de tractament de residus de la Comella (1,4 GWh), el que representa el 18,7% del consum total d'Andorra. La producció fotovoltaica de l'Estació Nacional d'Autobusos ha estat de 13.565 kW.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.