El centre penitenciari de la Comella ha posat en marxa una formació ocupacional d'atenció al client i d'atenció telefònica, a la qual s'hi han inscrit 26 presos (dones, homes preventius i homes penats), dividits en tres grups. És una formació que té una durada de tres hores impartida en dues sessions, i que es desenvolupa en quatre jornades fins el 4 d'octubre. La finalitat és la reinserció sociolaboral de les persones privades de llibertat de la Comella, alhora que els proporciona coneixements bàsics per desenvolupar feines i oficis.
Durant la formació se'ls ajuda a desenvolupar habilitats personals d'atenció telefònica emmarcades en l'atenció al client; dotar d'eines comunicatives per a una bona atenció personal i telefònica; aprendre a afrontar situacions difícils com l'actitud crítica i la queixa; conèixer la comunicació verbal, la capacitat d'escoltar, l'empatia i l'assertivitat; i aprendre noves maneres de comunicar-se i relacionar-se amb els altres.
L'acció està emmarcada en el conveni de col·laboració entre el ministeri d'Afers Socials, Justícia i Interior i Andorra Telecom, signat el mes de juny. Un conveni que fomenta accions en l'àmbit de les comunicacions, la inserció social i la formació de persones. Aquesta formació ocupacional anirà acreditada per un certificat d'assistència i aprofitament per part d'Andorra Telecom.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.