El ministre d'Economia, Competitivitat i Innovació, Gilbert Saboya, s'ha reunit aquest dilluns a Madrid amb el secretari d'Estat d'Innovació espanyol, Francisco Polo, amb el qual han intercanviat les experiències d'ambdós països pel que fa a la innovació; i amb la secretària general de Transports, María José Rallo, per tractar l'operativitat dels vols amb el sistema GPS a l'aeroport d'Andorra-la Seu.
Així, durant la trobada mantinguda amb la secretària general de Transports, ambdues parts han fet una valoració positiva dels vols d'enregistrament de dades que s'han dut a terme durant els darrers mesos. Saboya i Rayo han reafirmat que, tal com estava previst, es podrien operar vols amb el sistema GPS la pròxima primavera. Saboya també ha explicat a Rallo, tal com informen des del Govern, que ja hi ha companyies interessades a operar línies regulars a diverses ciutats europees des de l'aeroport d'Andorra-la Seu.
A més, Saboya ha compartit amb el secretari d'Estat espanyol d'Innovació les polítiques i accions implementades pel Govern de suport als empresaris emprenedors i especialment als que aposten per la innovació. Saboya i Polo han mostrat la voluntat d'intercanviar aquestes experiències i col·laborar teixint una xarxa entre els dos territoris per desenvolupar projectes.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.