El consum elèctric d'Andorra durant el mes d'agost ha estat de 39,7 GWh, una xifra que representa una disminució del 2,8% respecte a l'agost del 2017, segons informa FEDA a través d'un comunicat. Pel que fa a la producció pròpia d'electricitat, Andorra ha generat 7,8 GWh entre la producció hidràulica (5,7 GWh) i la producció tèrmica (2,1 GWH) del centre de tractament de residus de la Comella, el que representa el 20% del consum total del país.
Les dades de consum del mes indiquen que la potència màxima registrada va ser de 75,2 MWh i es va produir el 2 d'agost a les 15 hores.
Finalment, la producció fotovoltaica de l'Estació Nacional d'Autobusos ha estat de 21.900 kWh. La central de cogeneració de Soldeu també ha distribuït 0,26 GWh d'energia tèrmica.
Pel que fa al consum elèctric acumulat durant aquest 2018, és de 390,6 GWh, un 2,0% més respecte al mateix període de l'any 2017.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.