Ryanair ha anunciat que, a partir de novembre, l'equipatge de mà de fins a deu quilos, que fins ara era gratuït, tindrà un cost d'entre sis i deu euros. La nova política de l'aerolínia permet als passatgers portar una "petita bossa personal" a bord, que podran col·locar sota el seient de davant, però només els clients que adquireixin el seu bitllet com 'priority' podran transportar també una maleta de fins a deu quilos. Els viatgers que no pertanyin a classe 'priority' podran facturar la seva maleta de deu quilos per vuit euros en el moment de la reserva, que serà dipositada a la bodega de l'avió.
Segons l'aerolínia, aquesta nova mesura està motivada pels retards que patien els seus avions en tramitar l'equipatge i, a més, perquè alguns clients portaven maletes d'una grandària superior al permès. Aquesta norma serà aplicada per a tots els clients a partir de l'1 de novembre, inclosos els que ja hagin gestionat les seves reserves, que podran unir-se a 'priority' per vuit euros o facturar la maleta per deu euros.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.