El ministre d'Economia, Competitivitat i Innovació, Gilbert Saboya, ha revelat que, en el marc de les negociacions de l'acord d'associació amb la Unió Europea (UE), el Govern també ha estat treballant per trobar una sortida als productes locals. Saboya ha explicat que "hem treballat amb la UE per trobar els mecanismes perquè els productes d'aquí també puguin créixer i posicionar-se" arreu del mercat europeu. Com a exemple, el titular de la cartera econòmica ha posat les microproduccions de vi dels cellers andorrans.
Actualment, hi ha una vintena de productes que es troben sota la marca oficial 'Productes agrícoles i artesans d’Andorra', una xifra que s'ha quadruplicat en cinc anys, ja que l'any 2012 només n'hi havia cinc. Entre els productes que s'elaboren hi ha mel, vi, ous, xarop de pinya d'avet, melmelada, confitures, plats tradicionals ecològics, cervesa, embotits i carn de vedella i de poltre.
Els mercats respiren. El petroli baixa. Les borses recuperen part del terreny perdut. Els titulars ja no parlen d’una possible escalada militar entre els Estats Units i l’Iran. Torna una certa calma. Però ningú no s’enganya.