Andorra la Vella.- L'atenció al client s'ha consolidat com un dels punts forts del centre d'oci integral Unnic. De fet, des del març de 2023 i fins a la data, s'han atès un total de 22.476 trucades o sol·licituds d'informació i reserves. Així ho posava en relleu el director general del recinte, José Fulgencio, en el marc de la celebració del segon aniversari de l'equipament.
Quant a esdeveniments públics i privats, el 2024 se'n van celebrar un total de 243. En aquest sentit, només durant els dos primers mesos de 2025 ja hi ha hagut 214 de reservats i confirmats, "fet que consolida Unnic com l'espai amb més potencial del país per a celebracions d'empresa, presentacions i esdeveniments en general".
Amb tot, Fulgencio es mostrava satisfet assegurant que "la tasca que s'ha fet i es continua fent des del departament d'atenció al públic ens la prenem molt seriosament perquè sabem que és primordial".
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.