Andorra la Vella.- Andorra Turisme intensifica la promoció internacional de l'Andorra Selected amb presentacions a Madrid, París i Londres. Es tracta de trobades amb agències i periodistes especialitzats en el sector prèmium per explicar-los el projecte, donar a conèixer l'oferta turística de més nivell del Principat i posicionar Andorra en aquest sector.
Aquesta gira comercial se suma a altres accions de promoció, com ara la presència en altres esdeveniments especialitzats: és el cas de les fires 'Connexions Luxury' de Barcelona, 'PURE Life Experiences' de Marràqueix; 'Loop' de Grècia i l''ILTM' de Canes, així com viatges a Andorra amb agències del sector i premsa especialitzada.
Actualment formen part de l'Andorra Selected una vintena d'establiments de diversos àmbits com la restauració, la cultura, les compres, el lleure, el benestar o els serveis. Amb l'objectiu de continuar ampliant el nivell de l'oferta turística del Principat, aquest estiu una empresa independent ha fet una ronda d'avaluacions als candidats interessats a formar part d'aquest projecte. Pròximament, un jurat internacional en validarà les propostes.
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.