Andorra la Vella.- El ministeri de Turisme i Telecomunicacions organitza –en col·laboració amb l’escola Vatel– una formació en atenció al client adreçada principalment als temporers del sector turístic. Aquest curs tindrà lloc durant el mes de novembre.
Segons informen des de l'executiu, la formació inclou una part sobre la imatge professional i l’atenció al client, d’una durada de tres hores, i una altra sobre coneixements bàsics d'Andorra d’una durada d'una hora i mitja. La previsió és poder oferir tres sessions repartides entre els dies 22, 23 i 24 de novembre.
Les inscripcions es poden formalitzar a través de les associacions del sector turístic, o bé directament enviant un correu electrònic a l’adreça turisme@govern.ad. En finalitzar la formació es lliurarà un certificat d’assistència.
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.