Andorra la Vella.- Crèdit Andorrà i l'IESE Executive Education ofereixen la classe magistral 'Trencant paradigmes, cas Netflix', una sessió en la qual s'explicarà com aquesta plataforma de continguts audiovisuals en línia ha arribat a l'èxit. Alejandro Lago, director i professor del departament d'Operacions, Informació i Tecnologia de l'IESE Business School, parlarà de les diferents etapes per les quals ha evolucionat Netflix i quins aprenentatges en poden extreure empresaris i emprenedors, ara que l'era digital i la rapidesa dels canvis fan replantejar molts models de negoci tradicionals.
Netflix va començar el 1997 com a videoclub en línia. Ja aleshores va trencar paradigmes, i s'ha anat reinventant contínuament fins a convertir-se en un referent mundial, objecte d'estudi de les principals escoles de negoci del món.
L'acte tindrà lloc el dimarts 18 d'octubre, a les 18.30 hores, de manera presencial a la seu social de Crèdit Andorrà. Les persones interessades a assistir-hi, però, han de fer una reserva prèvia a l'IESE Business School. Al final de la sessió, l'IESE explicarà com la formació que imparteixen pot ajudar a desenvolupar les capacitats directives per aconseguir l'èxit.
L'acte forma part de les activitats de la Càtedra Crèdit Andorrà d'Emprenedoria i Banca a l'IESE, que busca promoure la generació de valor des del coneixement a través de conferències divulgatives, la formació, la investigació i l'impuls de projectes emprenedors i que fomentin la nova economia.
Alejandro Lago
El ponent, Alejandro Lago, és PhD en Enginyeria per la Universitat de Califòrnia a Berkeley, enginyer de Camins, Canals i Ports per la Universitat Politècnica de Catalunya i ha cursat també el 'Program for Management Development' a l'IESE.
Té una àmplia experiència com a consultor en l'àmbit de la gestió d'operacions i serveis, ja que ha treballat en grans empreses industrials i distribuïdores, companyies aèries i autoritats aeroportuàries, bancs i asseguradores. També ha desenvolupat l'esperit emprenedor en incorporar-se l'any 2000 a una 'start-up' californiana en plena bombolla d'Internet. En l'actualitat és soci de diferents iniciatives relacionades amb l'ús de les noves tecnologies mòbils.
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.