La producció s’ha estrenat aquest dimecres i acumula milers de visites en poques hores. Només a Youtube suma més 3.500 visualitzacions. Al llarg de tres minuts s’explica la relació d’estima entre una mare i una filla. El curt transporta l’espectador en el temps, evocant records que apel·len a les emocions i els lligams d’amor.
El vídeo, produït per Pyrénées, és el primer en format curtmetratge que realitza una marca comercial a Andorra. Una nova manera de comunicar, més sorprenent i més contemporània i en la línia del que espera el públic avui dia, expliquen des del departament de màrqueting de l’empresa.
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.