Sant Julià de Lòria.- Naturlandia ha clos el pont del Pilar amb una afluència i una facturació superior a la registrada els darrers anys. En concret, s'han comptabilitzat 2.754 visitants que han fet alguna de les activitats disponibles, respecte dels 2.072 que hi va haver el 2019 i dels 2.521 el 2018. A través d'un comunicat, informen que la facturació s'ha incrementat un 50% respecte al 2019 i un 37% respecte al 2018. A més, expliquen que l'augment de la despesa mitjana per client és una tendència que s'ha consolidat des de l'estiu, amb un increment del 32% durant aquestes jornades vacacionals. Quant als productes, el més sol·licitat han estat les entrades úniques, que inclou totes les activitats del centre, i el parc d'animals.
El centre continua obert cada dia amb el restaurant la Borda i el parc d'animals i els caps de setmana s'obren la resta d'activitats de les dues cotes. El parc d'activitats tancarà la temporada d'estiu i tardor el pròxim 1 de novembre.
Per aquests dies, s'ha creat un producte específic que inclou un menú de tardor amb productes de temporada al restaurant, empaquetat amb l'entrada al parc d'animals a un preu promocional. D'altra banda, durant aquest cap de setmana s'ha organitzat una sortida micològica, en col·laboració amb el Cenma, així com vols turístics en helicòpter des de la cota 1.600. Ja de cara a Tots Sants, Naturlandia ha programat una activitat al voltant de les llegendes del país i un sopar temàtic.
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.