Andorra la Vella.- Nou empreses franceses del sector farmacèutic, bancari i mèdic han participat aquest cap de setmana en un FAM trip (viatge de familiarització) organitzat per l’Andorra Convention Bureau (ACB) per donar a conèixer l’oferta turística d’hivern i, així, posicionar Andorra com a destí per organitzar congressos, incentius o trobades empresarials. Els participants van visitar diversos indrets del país. Així, per exemple, el dissabte al migdia van estar al Centre Esportiu d'Anyós a la Massana i van anar a les estacions d'esquí.
El mes de setembre passat, vuit membres de l'Andorra Convention Bureau (ACB) van organitzat una campanya itinerant a Tolosa de Llanguedoc i a Bordeus per donar a conèixer l'oferta turística del país al mercat francès. L’objectiu d’aquesta acció ha estat presentar la destinació en general però especialment de cara a la propera temporada d’hivern, ja que són moltes les empreses que organitzen activitats i esdeveniments en aquest període de l’any.
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.