Com a tradició importada ja instaurada al país, el 'Black Friday' torna a Andorra i se celebrarà durant el 23, 24 i 25 de novembre. Durant aquests tres dies, els diferents comerços andorrans que s'adhereixin a aquesta iniciativa oferiran descomptes i promocions en diferents articles. Per quart any consecutiu, Andorra Turisme inicia aquest divendres una campanya de comunicació per donar a conèixer aquest esdeveniment i s'allargarà fins el 23 de novembre.
La voluntat és centrar-se sobretot en els mercats de proximitat i en aquest sentit, a Catalunya es realitzaran insercions publicitàries en diferents mitjans de premsa escrita mentre que a les ciutats de Tolosa de Llenguadoc i Perpinyà la promoció se centrarà tant a premsa escrita generalista com a comunicació en línia.
El 'Black Friday' és una jornada comercial procedent dels Estats Units que dona el tret de sortida a les compres nadalenques i que, mica en mica, es va consolidant també a Andorra. El Principat adopta aquesta iniciativa comercial amb l’objectiu de captar turistes interessats en l’oferta de compres del país.
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.