Telepizza, la marca més coneguda de pizzes al món ja compta amb un establiment a Andorra la Vella, concretament a l’avinguda Consell d’Europa 12. És una multinacional espanyola, fundada el 1987 amb caràcter d'empresa familiar que s'ha convertit en pocs anys en líder al sector de repartiment a domicili de menjar preparat.
El 1988 van abrir la seva primera botiga a Madrid i va ser la capdavantera en el repartiment a domicili dins del segment de pizza a Espanya. Entre els anys 1992 i 1993 la companyia va obrir la seva primera fàbrica i va comenzar la seva estratègia d'expansió internacional tot obrint establiments a Polònia, Portugal i Xile. Ara ha arribat a Andorra. La franquícia ofereix servei a domicili per Andorra la Vella, Escaldes-Engordany, Sant Julià de Lòria i la Massana.
El mes de maig passat, Yum! Brands, propietari, entre d’altres, de Pizza Hut, i el Grup Telepizza va pactar una aliança estratègica i un acord de màster franquícia per accelerar el seu creixement a l’Amèrica Llatina (excloent-hi el Brasil), Espanya, Andorra, Portugal i Suïssa. Mitjançant aquesta aliança, Pizza Hut preveu duplicar la seva presència en aquestes zones i passarà a tenir el número u de la seva categoria a l’Amèrica Llatina i el conjunt del Carib per nombre d’establiments. D’altra banda, el Grup Telepizza s'ha convertit en el màster franquiciat més gran de Pizza Hut del món per nombre d’establiments.
Aquesta setmana, Liberals ha carregat contra un model econòmic que —segons diuen ara— ha convertit Andorra en un aparador de nous rics i de cotxes d’alta gamma circulant amunt i avall. La crítica, legítima, no deixa de sorprendre: durant anys, el seu propi ministre Jordi Gallardo va defensar aquest model a Barcelona, Madrid i allà on fes falta, explicant les bondats fiscals i l’atractiu del país per captar residents d’alt poder adquisitiu.