Andorra la Vella-. Grup Pyrénées "Mira al futur" centrant-se en diferents pilars estratègics que marcaran els pròxims anys. Aquest dimarts, en el marc de la celebració del 75è aniversari de Grans Magatzem Pyrénées, la companyia ha convidat diversos referents empresarials amb l’objectiu que analitzin i reflexionin sobre les tendències de futur que passen en els sectors del comerç, la gastronomia, la transformació digital, la sostenibilitat i el talent de les persones.
La presència de figures destacades, com són, la xef catalana Carme Ruscalleda, el president de l’Associació Espanyola del Retail, Laureano Turienzo, i el president de Lead to Change, Xavier Marcet, han generat un alt interès. Prova ho és el bon ritme d'inscripcions que s'han rebut fins a la data. “Volem analitzar i debatre, amb els millors experts en cada matèria, sobre els reptes a assumir en un futur immediat i a més a llarg termini per continuar sent pioners. Haurem d'anticipar-nos a les tendències i saber escoltar el client per oferir sempre la millor atenció, el millor servei i el millor producte”, apunta Àngel Alonso, director de Màrqueting i Digital de Grup Pyrénées.
Les inscripcions continuen obertes a l’enllaç https://www.pyrenees.ad/web/mirada-al-futur
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.