Fa un any que Martina Klein i la seva marca de decoració i tèxtil de la llar Lo de Manuela es van instal·lar a Pyrénées Andorra. Des d'aleshores, la firma ha estat un referent a la secció 'home&deco' de la tercera planta i les seves propostes marquen la línia del que serà l'estil de decoració de la pròxima temporada. En aquest sentit, aquest dijous l'empresària i exmodel ha estat present al Principat per presentar la nova oferta que la marca ha preparat per a la primavera i l'estiu. Es tracta de diverses col·leccions, que es podran trobar de manera exclusiva a Pyrénées Andorra, que ha mostrat davant d'una quinzena d'assistents inscrits prèviament a l'acte per ser els primers a descobrir les novetats. En aquest sentit, Klein ha fet una selecció d'objectes i materials tèxtils que mai abans s'havien pogut veure al nostre país, i els quals formen part d'inspiracions mediterrànies i africanes. "Creiem que les col·leccions no moren sinó que han de continuar, crear noves vides i s'han de saber barrejar les unes amb les altres", ha remarcat la cofundadora de Lo de Manuela.
L'empresària ha insistit en el fet que l'essència de Lo de Manuela són els viatges inspiradors que fa una de les tres fundadores i que "doten d'història cada objecte", per fer donar-li "personalitat pròpia i vincular-los als nostres records". Durant la seva presentació també ha refermat que, "si som exigents amb les persones que deixem entrar a la nostra vida, també ho hauríem de ser amb els objectes que decoren la nostra llar".
Per la seva banda, el director de màrqueting de Pyrénées Andorra, Angel Alonso, ha mostrat la seva satisfacció per "poder tornar a oferir esdeveniments d'aquest tipus als nostres clients i amics, ja que amb la pandèmia de Covid-19, els actes s'havien restingrit". En aquest sentit, ha afegit que durant els darrers mesos, Pyrénées s'havia vist limitat a "només informar de nous productes, en comptes d'oferir experiències així, que és el que realment ens dona valor".
Andorra és un país que viu, en gran part, de l’economia. No només de les finances o del pes històric de la banca, sinó d’un teixit econòmic molt més ampli, viu i canviant: el comerç que dona vida als nostres carrers, el turisme que ens defineix internacionalment, els petits negocis que sostenen la quotidianitat i els emprenedors que arrisquen per innovar.